Assalamualaikum...Bismillahirahmanirahim...Pembuka Bicara

Semoga hati aku kukuh dan teguh dgn keimanan padaMu ya Allah.....bersihkanlah hatiku agar menjadi suci kerana hanya hati yg baik....aku mampu menjadi HambaMu yg baik

Thursday 1 March 2012

Putih Atau Hitam....Syurga Atau Neraka....

JANGAN kau SANGKA AKU yang sering meNEGURmu itu,, Adalah ORANG yang paling berTAQWA.. JANGAN kau FIKIR AKU yang sering meNASIHATImu itu,, Adalah MANUSIA yang tak diUJI.. JANGAN kau INGAT AKU yang tegas berAGAMA itu,, Adalah INSAN yang paling SEMPURNA.. HAKIKATnya, AKU meNEGURmu untuk mengINGATkan DIRIKU jua,, AKU meNASIHATImu untuk DIRIKU turut berJAGA-JAGA Dan,, AKU berTEGAS dalam HAL-HAL AGAMA kerana RISAUkan BAHANG API NERAKA.. AKU bukanlah MALAIKAT.. AKU juga seorang MANUSIA BIASA.. BerSANGKA BAIKlah, AKU sebenarnya mahu meMIMPINmu MASUK ke SYURGA bersama-sama.."

No comments:

Post a Comment